Poradna - Gynekologické problémy

Jméno:
Email:
Nadpis:
Dotaz:

kdy se dostáví menstruace

Vložil: Dana / Datum: 2013-12-13
Dobrý den,prosím vás chtěla bych vás prosím zeptat,kdy by se měla dostavit menstruace když jsem poslední prašek z antikoncepce Lamya měla 30.Listopadu.A přestala jsem je brát a zatím jsem to ješte nedostala.Mám jen slabí světlí výtok a prsa mám naběhla a bolává jako bych to měla dostat ale stále nic.Děkuji moc za vaší odpověd Dana.
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, obvykle se dostavuji menses 2-3 dny po dobrani posledni tablety.

špinění mimo MS

Vložil: Hana / Datum: 2013-12-11
Pani doktorko,chtěla bych Vás poprosit o radu:Beru antikoncepci:minisiston,beru ji už 4 rokem,všechno probihalo tak jak mělo a ted přišla MS všechno v pořádku mela jsem ji 4.dny.No a pak jsem zacla brát tabletky,jenže po 3.dnech braní jsme se s manželem rozhodli ze uz ji brat nebudu a pokusime se o miminko po 5.dnech co ji neberu se dostavilo špinění,takovy hodne tmavy jako blato.Prosim o radu děkuji
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, je to normalni, vysazovat antikoncepci pred dobranim celeho plata neni vhodne. Krvaceni se dostavilo ze spadu hormonu a muze nyni trvat ruzne dlouho v ruzne intenzite. pokud jste jiz antioncepci vysadila s tim ze chcete otehotnet neberte ji jiz nyni znovu.

problem

Vložil: Adriana / Datum: 2013-12-10
Vynechala jsem 5 dnů antikoncepci během 5 dnů jsem měla pohlavní styk ale 3 den jsem dostala menstruaci kterou jsem měla dostat ale az za 14 dni ...je to vážně??
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, pokud se jednalo o pauzu v ramci antikoncepce pak neni problem, pokud jste zapomnela 5 dni pak samozrejme je mozne otehotneni. Jinak co se tyce krvaceni (v ramci vysazeni v pauze), to neni problem, antikoncepci berte dale tak jak bylo planovano.

siofor a možnost otěhotnění

Vložil: Marie / Datum: 2013-12-09
dobrý večer, mám dotaz.? Jelikož se léčím na štítnou žlázu,pak mám syndrom PCO. 5x jsem potratila, mám nadváhu,jen jeden vejcovod někdy i nepravidelnou menstruaci, i když teď 5měsíců přišla pokaždé.. Paní doktorka mi předepsala léčbu clostylbegytem a Metformin 500 2x denně.. V lékárně mi místo něj dali Siofor 500. Chci se zeptat,jestli je možné otěhotnět, i když siofor užívám? A mám ho přestat užívat kdybych zjistila těhotenství? Nemyslím jako,že je možné otěhotnět,ale jen výjimečně-prostě jestli nemá užívání Siofor nějaká velká rizika,že se otěhotnět podaří jen občas? děkuji
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, Siofor je to same co Metformin. Uzivejte jej nadale i v tehotenstvi, nektera IVF centra jej doporucuji az do 12.tydne.

hcg

Vložil: lucka / Datum: 2013-12-06
Dobry den mam dotaz jestli je mozne v pokrocilem tehu zjistit z krve na hcg zda jsem tehotna,mam na mysli kdyz bufu ctvrty paty mesic tehu jestli to testy prokazi i tehu test z moce. Cetla jsem ze hcg.klesa a ze se to uz neukaze tak me zajima jak to tedy je. Je to pro me dulezite moc dekuju
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, tehotensky hormon sice klesa, ale je take stale pritomen v krvi v pomerne velkem mnozstvi, tj. test by urcite tehotenstvi prokazal, resp. v tomto stadiu tehotenstvi jiz take roste bricho.

Nemám menstruaci - můžu mít děti?

Vložil: Karolína / Datum: 2013-12-05
Dobrý den, potřebuji poradit ohledně mé menstruace. Nikdy jsem ji neměla pravidelně, od mých 13 do 15 let jsem ji měla průměrně jednou za 3 měsíce. Poté jsem začala brát antikoncepci, která mi ji samozřejmě upravila. Byla to Vreya, protože mám i problém s množstvím mužského hormonu (pleť, ochlupení).Teď je mi 22 let. Přestala jsem antikoncepci brát před rokem a půl, protože jsme chtěli nechat těhotenství v náhodě, ale menstruaci jsem za tuto celou dobu měla pouze 5x a z toho 3x na základě injekce u gynekologa. Gynekolog mi neodpovědě na moji otázku proč to tak mám a jestli budu moct mít děti, místo toho mi předepsal hormony na upravení menstruace, protože jsem nechtěla antikoncepci, ale já je nezačala brát. Myslím že mi nevysvětlí důvod proč nemám normální cyklus.. Jiné problémy nemám, ale teď se bojím, že nebudu moci otěhotnět, když ani nemenstruuji. Nebo se pletu? Mohla byste mi prosím poradit co se mnou je a co mám dělat?
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, pokud mate vyssi mnozstvi muzskych hormonu muze se jednat o tzv. PCO syndrom - syndrom polycystickych vajecniku - vice v tematu o lecbe neplodnosti. Pri tomto onemocneni nedochazi k ovulaci, proto je vhodne ovulaci podporit hormony, ktere Vam predepsal Vas lekar. V pripade, ze by se Vam nedarilo otehotnet dele nez rok pri pravidelnem styku pak je vhodne navstivit centrum pro umele oplodneni.

Clostilbegyt a dlouhá ms

Vložil: Monika / Datum: 2013-12-02
Dobrý den, byl mi předepsán clostilbegyt od 5-10 dne cyklu (nyní první cyklus), dnes jsem 8 DC a mám stále docela silnou menstruaci. Vzhledem k síle ms předpokládám, že neskončí dříve, jak za 2 dny, tudíž 10 DC, od 15-25 Dc mam užívat Duphaston. Chtěla bych se tedy zeptat, jestli je tento cyklus šance na otěhotnění a jestli mám první tabletku Duphastonu vzít 15 den nebo o pár dní později? Velice děkuji a přeji hezký den
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, otehotnet muzete, leky je vhodne uzivat tak, jak Vam predepsal lekar.

Clostilbegyt

Vložil: Janysek / Datum: 2013-11-26
Dobrý den, druhý cyklus beru Clostilbegyt 3-7 den cyklu. Normální cyklus bez horm. mám okolo 33 dnů. Po horm. vždy kratší, nyní jsem 37 den a ms nikde, tt negativní. Na UTZ v půlce cyklu byly 2 folikuly. Na Pregnyl bylo ještě brzy, tak jsme ovulaci nechali přírodě. Je možné, že je to cysta nebo něco jiného? Myslela jsem, že Clostil cyklus spíš zkrátí a srovná.
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, Clostilbegyt naopak menses vice mene ani neovlivni, ma vliv na ovulaci. Co se tyce chybejicich menses, vyckejte jeste tyden, pokud ani po tydnu neprijdou menses, provedte si tehotensky test a pripadne navstivte gynekologa. O cystu se jednat take muze.

vytok

Vložil: nikola / Datum: 2013-11-23
Dobry den pani doktorko mam dotaz 9.11 jsem dostala menstruaci ktera je pravidelna..17 jsem mela nechraneni styk s pritelem a dalsi dny taky a posledni 2 dny jsem mela naruzovely vytok s troskou krve ale opravdu trosku a pak takovy hlen pruhledne cerveny?podbrisek me moc neboli..muzete mi prosim poradit co by to mohlo byt dekuji
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, zkuste si udelat tehotensky test je mozne, ze se jedna o tehotenstvi.

otehotneni

Vložil: Monika / Datum: 2013-11-18
Dobrý večer! Chtěla bych se zeptat, jaká je pravděpodobnost otehotneni, když se do mé přítel udělal. Jemu je 27 a mě 23. Děkuji za odpověď
MUDr. Adéla Hradilová odpovídá:
Dobry den, 25%.

Počet dotazů: 253
Počet stránek: 26
Aktuální strana: 12
Strany: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Vyhledávání

Sdílení

Poradna

Na Vaše dotazy odpovídá MUDr. Adéla Hradilová.

>> těhotenství >> porod >> šestinedělí >> gynekologické problémy

Facebook

Partnerské weby